Koučink a konzultace

Hard skills programy

MARKETING – plánování, strategie, business development

  • identifikace tržních příležitostí
  • uvádění výrobků/služeb na trh
  • strategie růstu (strategie cenové, distribuční, komunikační)
  • optimalizace výrobkového portfolia
  • přechod od marketingu generace 1.0 k marketingu 5.0 (trendy a možnosti)

MARKETING – komunikace

  • nízkonákladové formy komunikace (buzz, virál,worth-of-mouth,…)
  • práce na sociálních sítích
  • on-line marketing
  • mobilní marketing a další aplikace
  • metody a pravidla pro interakci se zákazníkem

MARKETING – řízení vztahů se zákazníky (CRM)

  • způsoby akvizice nových zákazníků
  • udržování a posilování vztahů se zákazníky (věrnostní programy, interakce, motivace k poskytování referencí)
  • vyhodnocování efektivnosti investic do zákazníků (hodnota zákazníka, optimalizace zákaznického portfolia)
  • trendy a potenciál CRM (budování zákaznických komunit)

 

zpět na FIREMNÍ KURZY