Koučink a konzultace

Jak si ochočit zákazníka

JAK SI OCHOČIT ZÁKAZNÍKA aneb CRM NAPLNO

jednodenní intenzivní workshop určený pro podnikatele, marketingové pracovníky a business developery působící v prostředí B2C (prodej konečnému zákazníkovi)

Na čem budeme pracovat?

* Vysvětlíme si celý marketingový koncept

* Pomocí psychologie si ujasníme, za co je zákazník ochoten platit, objasníme si jeh vnímání hodnoty

* Představíme si fungující koncepty, kde je zákazník vtažen do hry, platí rád a ještě děkuje

* Na příkladech účastníků namodelujeme, jak si lze se zákazníkem hrát

* Nasměrujeme businessovou strategii směrem k vyšším cenám a zajímavé hodnotě

 

Čas: 9.00 – 16.00

Cena obsahuje: výukové materiály, občerstvení, certifikát

 

zpět na seznam kurzů


 

 

 

 


Přihláška
Jak si ochočit zákazníka - CRM
  1. (vyžadováno)
  2. (vyžadováno)
  3. (vyžadováno)
 

cforms contact form by delicious:days