Koučink a konzultace

Jak jednat se zákazníkem

1 denní kurz vhodný pro B2C prostředí – zaměřeno na servis, nadstandardní obslužnost a doplňkově prodej (pro práci klasických obchodních zástupců doporučuji jiný kurz)

JAK JEDNAT SE ZÁKAZNÍKEM, ABY BYLO CO NEJMÉNĚ POTÍŽÍ A CO NEJVÍCE PENĚZ

Poskytnout dobrou službu dnes již umí skoro všude. Podle čeho se tedy zákazník rozhoduje, kterou firmu navštíví?

Výzkumy ukázaly, že zákazníci se vracejí tam, kde je mají rádi, kde jim rozumí a kde si získali jejich důvěru.

Jak toho ale dosáhnout?

  • Musíte pořád dávat velké slevy, aby vás zákazníci měli rádi?
  • Musíte provozovat nepřirozený americký „keep smiling“, abyste se svým zákazníkům zavděčili?

Existují samozřejmě i další možnosti, pokud se ovšem trefíme do zákazníkových potřeb, dáme nějakou přidanou hodnotu, ustojíme nelehkou komunikaci a naladíme ho na další návštěvu a čilé reference.

Co získá účastník kurzu?

  • Znalosti o zákazníkovi (zejména jeho potřeby)
  • Schopnost vidět věci očima zákazníka
  • Dovednost jednat se zákazníkem k jeho spokojenosti
  • Důvody a motivaci, proč se chovat k zákazníkovi mile a uctivě

Co získá firma?

  • Vracející se zákazníky
  • Dobré reference spokojených zákazníků
  • Know-how velkých firem

 

Čas: 9.00 – 16.00 h

Cena zahrnuje výuku,  učební materiály, občerstvení během kurzu, certifikát o absolvování kurzu

 

zpět na seznam kurzů

 


Přihláška
Jak jednat se zákazníkem
  1. (vyžadováno)
  2. (vyžadováno)
  3. (vyžadováno)
 

cforms contact form by delicious:days